Dubai’de Balayı Tatili

Yorum Yok

Bu yıl çalışma hayatımın yanı sıra bir de evlilik telaşım vardı. Nişan, kına, düğün gibi organizasyonlar alışverişler, davetliler derken hayli yorulmuştum. Düğün bitimi için bir balayı tatili planlamak istiyordum. İnternette yurtiçi tatil seçenekleri araştırırken, yurt dışı uçak bileti fiyatlarının da çok pahalı olmadığını gördüm. Balayı tatili için Dubai’nin çok uygun bir yer olduğunu duymuştum. Alobilethatti.com sitesinden Dubai Uçak Bileti fiyatlarını inceledim. Erken rezerve etmenin ne kadar kârlı bir şey olduğunu fark ettim.

Evlilik hazırlıkları hayli masraflı olduğundan plânlı bir tatil yapmamız gerekiyordu. Ucuza aldığım İstanbul Dubai Uçak Bileti ardından kalacak otel, pansiyon arayışına girdim. Uzun araştırmalar sonucu uygun fiyata kalacak bir otel buldum. Tatilin ilk günü şehri gezip, kalan günleri deniz ve kumla geçirmek istiyordum. Dubai hem alışveriş yerleri hem tatil açısından büyük bir zenginliğe sahiptir. Ayrıca Dubai tropik bir iklime sahiptir. Mevsimler arasında sıcaklık değişimi fazla değildir. Bembeyaz kum taneleri, masmavi deniziyle Dubai’de huzurlu ve dinlenerek tatil geçirebilirsiniz. Tatilimizin son gününü ise alışveriş yerlerini gezerek geçirdik. Devasa alışveriş merkezlerinde kaybolmamak elde değil. Dubai de bazı teknolojik ürünleri ucuz fiyata bulabilirsiniz. Çok çeşitli dünya markalarını tek büyük bir alışveriş merkezinde bulabilirsiniz.

Dönüşte Dubai İstanbul Uçak Bileti için telaş yapmamıza gerek kalmadı. Gitmeden aylar önce Dubai gidiş dönüş biletlerimizi erken rezervasyon ile aldığımızdan rahat bir şekilde tatilimizi sonlandırıp havalimanına gittik. Uçak kalkacağı saati aşmadan zamanında hareket etti. Konforlu ve rahat bir yolculukla güzel bir tatil yapmış olmanın huzuruyla İstanbul’a döndük. Uçakta Dubai’de yaşayanlarında Türkiye’ye tatil için oldukça fazla sayıda geldiklerini gördük. Araplar Türk dizilerini ve dizilerin geçtiği mekânları merak ettiklerinden de Türkiye tatilini seçebiliyor.

Sosyal Ağlarda Paylaş !

Benzer Yazılar

• gokart Pedallı gokart

Kullanım Yaşı 12 Yaş üzeri için uygundur. Tehlikeli kullanımlar da bu yaşın üstünde olunca daha güvenilir hale gelmektedir. Çevre dostudur, Zararlı gazlar çıkarmaz. Daha başarılı bir sürüş imkânı oluşturmaktadır. Pedal çevirerek egzersiz yapmanızı sağlamaktadır. Hem spor hem eğlenceyi bir arada […]

• Resim yok Özel İmalat Ayakkabılar

Ayakkabıcılık gerçekten zor bir iş. Bu işi yapan tanıdıklarım var ve yıllardır bu işi yaparken karşılaştıkları sorunları ben de biliyorum. Gerçekten dikkat, özen, tecrübe ve ilgi isteyen bir iş alanı. Ustalık olmadan ayakkabıcılık işi yapmak hiç de kolay değil. Hele […]

• Resim yok erkeklerin sorunları gecikmek

Erkeklerin en çok tercih ettiği ürünler arasında artık ilk sıralarda yer alan geciktirici hap şimdilerde internet üzerinden çok hızlı bir şekilde satışa ulaşan bir noktada görülmektedir. Kadınların da erkeklerde bu ürünü kullanmasını önerdiğini artık rahatlıkla söyleyebiliriz. Bilinen etkiler ve gereklilikle […]

• royal Royal honey işe yarar mı ?

Ön planda erkeklerin sürekli olarak kullanabileceği royal honey için yapılacak yorumların royal honey türkiye çok fazla önem kazandığını söyleyebiliriz. Etkili gelişmeleri ön planda düşünmek için royal honey penislerin büyütülmesi noktasında kullanılabilir. Bu kullanımlarla birlikte düşünülen etkinin uzun süreli olabilmesi mümkün […]

• hd Hd Film İzle

Yıllar önce film siteleri mi vardı ? Hepimiz televizyonun başına oturur başlasın diye beklediğimiz filmleri izlerdik. 3 saatlik filmlerin 1 saati reklamla geçen bu filmleri başka kaynağımız olmadığı için izlemek zorunda kalırdık. Film kaynakları toplamaya çalışsak çok pahalı tutardı. Bir […]

Sponsor Reklam

Sponsor Ol !

Yazar Hakkında

06 Ocak 1997 Bursa doğumluyum,2010 yılında acemi olarak başladığım webmasterlık konusunda gün geçtikçe kendimi geliştirmeye çalışmaktayım.