dubai
Yener Kayahan Sağlık Yaşam 12 Eylül 2013 Yorum yok

Dubai’de Balayı Tatili

Bu yıl çalışma hayatımın yanı sıra bir de evlilik telaşım vardı. Nişan, kına, düğün gibi organizasyonlar alışverişler, davetliler derken hayli yorulmuştum. Düğün bitimi için bir balayı tatili planlamak istiyordum. İnternette yurtiçi tatil seçenekleri araştırırken, yurt dışı uçak bileti fiyatlarının da çok pahalı olmadığını gördüm. Balayı tatili için Dubai’nin çok uygun bir yer olduğunu duymuştum. Alobilethatti.com sitesinden Dubai Uçak Bileti fiyatlarını inceledim. Erken rezerve etmenin ne kadar kârlı bir şey olduğunu fark ettim.

Evlilik hazırlıkları hayli masraflı olduğundan plânlı bir tatil yapmamız gerekiyordu. Ucuza aldığım İstanbul Dubai Uçak Bileti ardından kalacak otel, pansiyon arayışına girdim. Uzun araştırmalar sonucu uygun fiyata kalacak bir otel buldum. Tatilin ilk günü şehri gezip, kalan günleri deniz ve kumla geçirmek istiyordum. Dubai hem alışveriş yerleri hem tatil açısından büyük bir zenginliğe sahiptir. Ayrıca Dubai tropik bir iklime sahiptir. Mevsimler arasında sıcaklık değişimi fazla değildir. Bembeyaz kum taneleri, masmavi deniziyle Dubai’de huzurlu ve dinlenerek tatil geçirebilirsiniz. Tatilimizin son gününü ise alışveriş yerlerini gezerek geçirdik. Devasa alışveriş merkezlerinde kaybolmamak elde değil. Dubai de bazı teknolojik ürünleri ucuz fiyata bulabilirsiniz. Çok çeşitli dünya markalarını tek büyük bir alışveriş merkezinde bulabilirsiniz.

Dönüşte Dubai İstanbul Uçak Bileti için telaş yapmamıza gerek kalmadı. Gitmeden aylar önce Dubai gidiş dönüş biletlerimizi erken rezervasyon ile aldığımızdan rahat bir şekilde tatilimizi sonlandırıp havalimanına gittik. Uçak kalkacağı saati aşmadan zamanında hareket etti. Konforlu ve rahat bir yolculukla güzel bir tatil yapmış olmanın huzuruyla İstanbul’a döndük. Uçakta Dubai’de yaşayanlarında Türkiye’ye tatil için oldukça fazla sayıda geldiklerini gördük. Araplar Türk dizilerini ve dizilerin geçtiği mekânları merak ettiklerinden de Türkiye tatilini seçebiliyor.

Bu Yazıyı Paylaş

Rastgele Yazılar

timthumb

Sitelere reklam alımları ne zaman başlamalı

Dikkatimi çekti bazı arkadaşlar 1-2 haftalık bloglarına reklam alımına başlamaya kalkışıyorlar,fakat şunu unutuyorlar 1-2 haftalık bir bloğa kim reklam verir ? Kaldı ki veren olsa bile [...]

Stag 9000 Delay Sprey ve Etkileri

Erken boşalma gibi cinsel problemleri olanlar aslında bakıldığında ani boşalma olarak bilinen bu durumların üstesinden gelebilmek için her türlü işlemi denemekte, ancak kendilerine[...]

Shoe-Rack-Ayakkabilik-4-Katli-Raf-1

Ayakkabılık

Artık 10 katlı ayakkabılık adlı ürün ile beraber evinizde yaşamış olduğunuz sorun ve sıkıntılara bir son vermenin zamanı çoktan geldi! Kullanımı da son derece kolay olan son zamanlar[...]

Bu Yazı İçin Hiç Yorum Yapılmamış.